آزمون آیلتس,گرامر انگلیسی

آزمون آیلتس,گرامر انگلیسی,آزمون آیلتس

آزمون آیلتس,گرامر انگلیسی

آزمون آیلتس,گرامر انگلیسی,آزمون آیلتس

آزمون آیلتس

ان، مورد نیاز می‌باشد. همچنین خارجیانی که دارای مشاغل حرفه‌ای می‌باشند، برای ادامه فعالیتهای حرفه‌ایشان در آمریکا و کانادا مرتباً به یک رتبه تافل نیازما اگر آزمون خود را پشت سر بگذارید، متوجه خواهید شد که هزینه اضافه برای آن می ارزید.در اینترنت جستجو کنید و مطالب انگلیسی ای که معمولا سراغ آنها نمی ر

چهار تا از کلمات آنها خط کشیده شده است و شما باید کلمه یا عبارت نادرست را شناسایی کنی\nد.درک مطلب. مهارت کافی در درک متون انگلیسی و نیز دایره لغات خوب، کلید موفقیت در همه بخشهای تافل محسوب می‌شود، اما در این بخش این مهارتها بطور خاص مورد\nارزیابی قرار می‌گیرند. این بخش از آزمون تافل معمولاً شامل پنج متن در زمینه‌های علمی و دانشگاهی می‌باشد و به دنبال هر متن 10 پرسش مطرح می‌شود. همه اطل\nاعاتی که برای پاسخ به پرسشها نیاز دارید در داخل متنها گنجانده شده است و شما نیاز به پیش‌زمینه علمی خاصی ندارید. بخش شنیداری. بر خلاف آزمون کتبی، شما ب\nرای شنیدن از گوشی (headphone) استفاده می‌کنید. همچنیـن در آزمـون کامپیوتری علاوه بر صـدایی که می‌شنوید، یک تصویــر هم به نمـایش در می‌آید. به همراه هر\nپرسش گزینه‌هایی در صفحه نمایش داده می‌شوند که بجای حروف (C) ،(B) ،(A) و (D)، کنار هر گزینه یک بیضی [ ] دیده می‌شود و شما باید روی پاسخ(های) صحیح کلیک\nکنید.در آزمون کامپیوتری تافل گاهی بیش از یک پاسخ صحیح وجود دارد. در چنین حالتی به شما گفته می‌شود که چند پاسخ صحیح را باید انتخاب کنید.این بخش به دو \nقسمت تقسیم می‌شود. قسمت اول شامل مکالمات کوتاهی است که البته کمی از تافل کتبی طولانی‌تر است. در قسمت دوم هم شما با مکالمه‌ها و سخنرانیهای طولانی‌تری ر\nوبرو می‌شوید.ساختار. این بخش آزمون تافل کامپیوتری، درست مانند تافل کتبی است، با این تفاوت که شما بجای علامت زدن با مداد روی کاغذ، با ماوس روی گزینه صح\nیح کلیک می‌کنید.درک مطلب. در این بخش شما ابتدا متنی را می‌خوانید که معمولاً طولانی‌تر از آن است که همه آن در یک صفحه نمایش دیده شود. بنابراین شما مجبو\nر خواهید بود از «نوار مرور» برای دیدن (یا مرور) بقیه متن استفاده کنید (تا زمانیکه «مرور» متن را تمام نکرده باشید، کامپیوتر پرسشها را در اختیار شما نمی\n‌گذارد). در این مرحله باید روی گزینه Proceed کلیک کنید. حال شما متن را در سمت چپ و پرسش را در سمت راست صفحه نمایش خواهید دید. در این مرحله شما می‌توان\nید با کلیک روی گزینه Prev به پرسش قبلی برگردید.بخش نوشتاری. این بخش جدا از رتبه کلی شما گزارش می‌شود. بخش نوشتاری در حال حاضر در آزمون کامپیوتری تافل \nگنجانده شده است. این انشاء را هم می‌توان با قلم روی یک پاسخ‌نامه نوشت و هم می‌توان مستقیماً در کامپیوتر تایپ نمود. در این حالت می‌توانید از گزینه‌هایی\nمثل delete، paste، cut و... استفاده کنیبندی) به سادگی عبور می کنند. عبارات به شما \nکمک می کنند اساس شکل گیری جملات انگلیسی را یاد بگیرید. بچه های مهد کودک، زبان انگلیسی را از طریق ترکیبی از کلمات و عبارات یاد می گیرند. دانستن بسیاری \nاز واژه ها مهم نیست، اما توانایی ایجاد و استفاده از عباراتی از این واژه ها بسیار مهم است. تنها زمانی شما می توانید خودتان را به عنوان سخنران انگلیسی خ\nبره قلمداد کنید که بدانید چگونه از تعداد کثیری از عبارات مختلف در موقعیت خاص خودش استفاده کنید.2. درک تفاوت ها:دو نوع اصلی گرامر در زبان انگلیسی وجود \nدارد: گرامر نوشتاری(کتبی) و گرامر محاوره ای.اگر چه پایه و اساس هر دو یکسان است، اما کاربرد هر کدام متفاوت است. دستور زبان مورد استفاده در نوشتن انگلیس\nی سخت تر و رسمی است، در حالی که شما می توانید راه گریزی در گفتار انگلیسی داشته باشید. درک تفاوت ها یکی از گام های به دست آوردن تسلط به زبان انگلیسی ا\nست. مهارت های گفتاری زبان انگلیسی خود را با دانستن تفاوت های ظریف موجود در دستور زبان مورد استفاده در زبان انگلیسی گفتاری(Spoken English) بهبود دهید. \nفقط در صورتی باید بر روی گرامر نوشتاری زبان انگلیسی تمرکز ویژه ای کنید که قصد دارید آن را براترین قسمتهای آموزش زبان انگلیسی محسوب می‌شوند. توصیه‌ای که در اینجا به زبان‌آموزان می‌شود این است که اگر می‌خواهید م\nهارتهای خروجی (=نوشتن و مکالمه) خود را افزایش دهید، باید به خودتان یاد بدهید که به کلمات گرامری توجه کنید. در اینجا چند نکته‌ی جالب و مهم برای مطالعه‌\nی متن‌های انگلیسی به زبان‌آموزان توصیه می‌شود:1- هنگام برخورد با یک چیز جالب توجه (و نه واضح) توقف کنید: مثلاً یک کلمه‌ی جدید، نحوه‌ی کاربرد یک کلمه، \nیک ساختار گرامری، یک حرف اضافه، یک حرف تعریف، ترتیب لغات و .... کمی وقت بگذارید و فکر کنید که چرا مثلاً در یک جمله‌ی خاص از حرف اضافه‌ی at به جای on ا\nستفاده شده است و یا چرا از زمان حال کامل استفاده شده است در حالیکه شما انتظار گذشته‌ی ساده را داشتید.2- اگر در جمله‌ای عبارت مفیدی وجود دارد، از خودتا\nن بپرسید: آیا خودم می‌توانم یک عبارت مشابه بسازم؟ آیا می‌توانید مثلاً حروف اضافه، حروف تعریف و زمانهای صحیح را بکار ببرید؟ اگر مطمئن نیستید، سعی کنید \nیک عبارت مشابه را با صدای بلند و یا در ذهنتان بگویید. هدف این است که آن عبارت را در ذهنتان نگه دارید.3- هر جا لازم است (و یا اگر صرفاً دوست دارید)، از\nدیکشنری استفاده کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.