است. نباید سعی کنید خطاهای دانش آموزان به هنگام صحبت کردن را تصحیح کنید. این کار باعث می شود روحیه دانش آموزان تنزل یابد و مانع حضور آنان در صحبتهای ه حروف اضافه و حروف تعریف جزو سختترین قسمتهای آموزش زبان انگلیسی محسوب میشوند. توصیهای که در اینجا به زبانآموزان میشود این است که اگر میخواهید م
ه البته کمی از تافل کتبی طولانیتر است. در قسمت دوم هم شما با مکالمهها و سخنرانیهای طولانیتری ر\nوبرو میشوید.ساختار. این بخش آزمون تافل کامپیوتری، درست مانند تافل کتبی است، با این تفاوت که شما بجای علامت زدن با مداد روی کاغذ، با ماوس روی گزینه صح\nیح کلیک میکنید.درک مطلب. در این بخش شما ابتدا متنی را میخوانید که معمولاً طولانیتر از آن است که همه آن در یک صفحه نمایش دیده شود. بنابراین شما مجبو\nر خواهید بود از «نوار مرور» برای دیدن (یا مرور) بقیه متن استفاده کنید (تا زمانیکه «مرور» متن را تمام نکرده باشید، کامپیوتر پرسشها را در اختیار شما نمی\nگذارد). در این مرحله باید روی گزینه Proceed کلیک کنید. حال شما متن را در سمت چپ و پرسش را در سمت راست صفحه نمایش خواهید دید. در این مرحله شما میتوان\nید با کلیک روی گزینه Prev به پرسش قبلی برگردید.بخش نوشتاری. این بخش جدا از رتبه کلی شما گزارش میشود. بخش نوشتاری در حال حاضر در آزمون کامپیوتری تافل \nگنجانده شده است. این انشاء را هم میتوان با قلم روی یک پاسخنامه نوشت و هم میتوان مستقیماً در کامپیوتر تایپ نمود. در این حالت میتوانید از گزینههایی\nمثل delete، paste، cut و... استفاده کنیهم نیست چقدر دیر فعالیت می کنید یا اینکه مسئولیتهای دیگرتان چه می تواند باشد، باید برای مطالعه زمان بگذارید. این تنها راهی است که در \nبه یاد سپاری آموخته هایتان کمکتان می کند. به هر حال، بیش از هر چیز شاید بخواهید همزمان با آموزش زبان انگلیسی، این کار تا جای ممکن برایتان سرگرم کننده \nنیز باشد. بدین منظور بازیهای آموزشی انگلیسی را انجام دهید حتی اگر بچه گانه به نظر برسند. همانطور که رو به جلو حرکت می کنید، از اینکه این بازیها چقدر\nمی توانند به شما کمک کنند شگفت زده خواهید شد. فقط به خاطر داشته باشید که تمام کارهای سختی که اکنون متحمل می شوید در سالهای پیش رو کمک بسیاری به شما \nخواهند کرد.در ابتدا، باید بدانید که آموزش این زبان به این معنا نیست که به دانش آموزانتان نشان دهید چگونه بعضی کلمات و عبارات رایج زبان انگلیسی را حفظ\nنمایند و به آنها بخش محدودی از گرامر را بیاموزید. برخی از عناصر اصلی آموزش زبان، مهارت شنیدن و تلفظ می باشند. برای دستیابی دانش آموزانتان به بعضی از\nمهارتهای شنیداری در زبان انگلیسی می توانید از آنها بخواهید تا به زبان انگلیسی صحبت کنند و سپس صحبتهایشان را ضبط کنید. از فراگیران زبان انگلیسی بخوا\nهید ی منظم ا\nز این نوع دیکشنریها باعث میشود بطور خودکار گرامر و لغات را بخاطر بسپارید. آنها فایدهی دیگری هم برای شما دارند و آن اینست که هنگامیکه یک لغت را در د\nیکشنری جستجو میکنید ممکن است با کلمات تازهتری هم مواجه شوید و بدین ترتیب در یک زمان چند لغت را فرا میگیرید. یک دیکشنری خوب علاوه بر اطلاعاتی که بای\nد به شما برساند، باید از ویژگیهای زیر هم برخوردار باشد:توضیح معنی هر لغت باید نحوهی به کار بردن هر لغت را برای شما بیان کند. بطور کلی تعاریف طولانی ت\nر بهتر هستند، چونکه اطلاعات بیشتری را به شما انتقال میدهند.باید هر دو تلفظ آمریکایی و بریتانیایی را داشته باشد.متداولترین اصطلاحات و افعال چند قسمتی\nآورده شده باشد.خوب است که از تصاویر نیز استفاده شده باشد. گاهی یک تصویر را میتوانید بهتر از یک تعریف درک کنید. این که شما وقت زیادی را صرف تمرین کنی\nد خیلی اهمیت ندارد؛ مهم این است که به طور مرتب تمرین کنید. یک تمرین خوب این است که موقعی که به چیزی گوش میدهید (مثلاً یک فیلم زبان اصلی) سعی کنید کلم\nاتی را که میشنوید تکرار کنید. همچنین میتوانید هنگامی که تنها هستید و وقتتان آزاد است چند کلمهی انگلیسی را انتخاب کرده و آنها تا به تعاریف کلمات و نیز به جملات نمونهی بیشتری دست پیدا کنید. (معرفی دیکشنری)4- جملات و عبارتهای مفید و کاربردی را در دفتر یاد\nداشت خود (و یا در نرمافزارهایی مانند Supermemo) وارد کنید. بدین ترتیب اطمینان خواهید یافت که در آینده باز هم آنها را مرور خواهید کرد.اگر دوست ندارید \nهنگام خواندن توقف کنید (تا مثلاً یک کلمه را در دیکشنری جستجو کنید)، میتوانید زیر جملات جالب و مفید خط بکشید تا بعداً به آنها رسیدگی کنید.نکتهی مهم د\nیگری که باید به آنها توجه کنید این است که شما مجبور نیستید که همیشه از استراتژی بالا استفاده کنید. خواندن به این روش نسبتاً خسته کننده است، بنابراین ا\nگر بعد از یک مطالعهی طولانی خسته هستید، این روش را به کار نبرید. همچنین برای هر جمله به یک اندازه وقت صرف نکنید. در بسیاری از جملات، عبارتها و ساختار\nهایی که برای جملهسازی شما مفید باشند وجود ندارد. \n1. عبارات:اغلب اوقات زبان آموزان با وجود اینکه معنی بیشتر کلمات و مفاهیم گرامری را می دانند، نمی توانند یک جمله صحیح (از لحاظ دستوری) را با قرار دان ک\nلمات در کنار هم بسازند. این مشکل بخاطر این است که آنها هنگام یادگیری گرامر انگلیسی از روی قسمت عبارات(کلمه